bilder

Min vardfamilj: Randall, Marcela, lille Noah (som inte ville titta in i kameran...) och hunden Bobby(som inte heller ville titta in i kameran)! :D Jag saknar dem!


I nationalparken Manuel Antonio :)


Ocksa i Manuel Antonio! Guiden hade en kikare som han tog bilder igenom! :D Detta ar en tvataad somngangare(woow det gick verkligen inte att skriva utan prickar xD Jag menar att den har tva tar pa fotterna... fattar ni? :P) som man sallan far se, sa vi hade tur! :)

Shit vad tiden gar fort! :O Maste tillbaka till Romelia for jag har skift i viverot. Mer bilder kommer nasta gang! :D


Kommentarer
Enligt mamma

Jätteroligt att se din värdfamilj! De såg gulliga ut alla 4. Längtar till din fotovisning hemma.

2010-12-20 @ 22:09:18
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0