Canopi i REGNskogen

Far borja med att tacka Jessica for upplysningen om parasiterna, nu kan jag sova lugnt! ;)

Hade min sista surfinglektion igar. Jag var faktiskt varsta bra! :D Lyckades sta upp jattelange och hoppade av bradan innan jag tappade balansen och ramlade. Vande mig om for att fa berom av Gilbert men han var redan pa vag ut mot en vag med sin egen surfingbrada och sag mig inte. kande mig som ett litet barn och ville bara skrika till honom: MEN KOLLA DA!! xD Han ar en san show-off haha x) Ar ratt glad att det ar over dock for arligt talat tror jag inte att surfing ar min grej. Men det har varit kul och jatteintressant att testa, nu kan jag iaf saga att jag har surfat :P

I lordags var vi och gjorde Canopi! Det gar ut pa att aka i en sele i en linbana ner for ett berg i regnskogen. Det var HEEEELT fantastiskt och ascoolt! Och laskigt ocksa :P Det varsta var "Tarzan-svingen" fran en flattform till en annan xD Efter det darrade knana en del :P Men det gick bra och aldrig kande jag Hjalp det har gar inte, sa jag ar grymt stolt over mig sjalv :D Awesomeness. Nat som dock inte var lika awesome var att det borjade regna 20 min in i turen. Jag har nog aldrig varit sa blot tror jag haha. Men det var verkligen jattevackert med regnet for det skapade liksom dimslojor mellan bergen. Och Chris sammanfattade det hela riktigt bra genom att saga: "I can really feel that I'm in a rainforest..." xD

Och vet ni vad? Det kryllar av Herr Nilsson-apor har!!! :D:D Det satt typ 10 st utanfor supermarketen vid stranden haromdagen. Det ar sa haftigt att se apor i traden istallet for en ekorre eller nat xD

Nu borjar det har bli dyrt. Skulle forsoka ordna med bilderna igar men internet funkade inte och idag hade jag inte tid. Men imorgon sa :P Nu ska jag halsa pa Svenja pa hennes hotell. 

Ha're! :)

 

Kommentarer
Enligt Jessica

hehe, det var så lite så ;) Fan vad najs det låter! Ser fram emot att se alla bilder sen när du kommit hem :)

2010-11-24 @ 17:21:33
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0