Hejhej!

Mamma mailade ett foto till mig. SHIT vad mycket sno!!! :D Jag som ville att vintern skulle suga nu nar jag ar har ;) Men men, jag far val hoppas att det ligger kvar lite nar jag kommer deççhem den 31'a januari. 

Igar at vi pa en restaurang som heter El Avion. Det betyder flygplanet och hela restaurangen ar byggd kring ett jet flygplan! Det finns nan historia bakom det dar men den minns jag inte nu tyvarr. Inuti planet finns baren :P Restaurangen ar byggd med utsikt over havet sa dar satt vi och tittade pa solnedgangen :) At en pastaratt med nan konstig ost jag aldrig hort talas om och det var verkligen hur gott som helst! Efterat gick vi till en giftshop och jag kopte en solhatt till mig sjalv x) Behovde verkligen en for mamma, seriost jag kan inte ha din fiskarhatt!! xD Den ar smutsig och dessutom skriker den "Hej jag ar turist fran England!" Kande mig tvungen att kopa nat lite mer moderiktigt haha. Den ar bla och gar att vika ihop om jag masta packa ner den och den matchar strandklanningen jag kopte i helgen :)

Svenja har akt hem till Tyskland. Som going-home-party gick vi till ett stalle som heter Bambu Jam. De har livemusik varje onsdag och fredag, salsamusik! :) Det ar det enda utestallet jag varit pa hittils som jag har tyckt om. Dansade merengue med en kille haha. AAAh det var sa pinsamt xD Jag kan verkligen inte dansa och merengue gar jattesnabbt! Jag forsokte folja honom men jag kunde bara inte och det hele slutade med att jag trampade pa hans fot och han sa nagot i stil med: Okej, tack, nu racker det xD Fyfasen haha x) Sen ville han konstigt nog dansa med mig igen men da tackade jag nej vanligt men bestamt :P

Detta ar for ovrigt min sista vecka har i Quepos. Kanns sa konstigt. Just nu kanns det som om jag hellre vill stanna kvar har eller aka hem till Sverige och inte fortsatta, for jag har borjat sakna folk riktigt mycket. Men om jag aker hem kommer jag aldrig forlata mig sjalv sa nan hemresa blir det inte tal om :P och dessutom tror jag att det kommer ga over sa fort jag kommit till volontarprojektet om exakt en vecka. Ska gora mitt basta for att halla er uppdaterade :)

Kommentarer
Enligt sofia

ååå vad kul det låter :) det börjar i alla fall bli varmare i norrland, ist för -19 är det -12. hallelujah...! vi saknar dej med, annie :). Men det kommer säkert att bli toppen på volontärarbetet, sköldpaddor är häftiga :)

2010-12-01 @ 10:35:57
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Jessica

hihi, det låter så underbart där nere/borta (jag och geografi alltså) haha...! Jag kan ju tala om att jag hade trampat på honom så jävla mö och ramlat! ;) så du ska inte vara så hård mot dig själv Annie :) Och fiskarhatt? Haha bra val med en ny ;) Tycker mer fiskarhatt säger "Hej jag vara tûrist från Deuscheland" ;) hehe^^

Se till att ta kort på en söt liten sköldpaddsunge åt mig :) De är ju så söta! De är mina favoriter i Hitta Nemo :D Ha det bra Polar'n ;) thihi

2010-12-01 @ 18:52:07
URL: http://expectansy.se
Enligt mamma

Solhatten kommer från Danmarks sanddyner, den borde väl passa bra i CR.

2010-12-02 @ 21:32:23
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Enligt Natalie

Hej!! Hoppas du har det bra i värmen, lite kallare här kan man säga hehe. Just nu sitter jag (+mammapappa) nere i Lund och kollar lägenheter (ska ev. börja plugga här till våren). STOR KRAM från mig och hela familjen :)

2010-12-05 @ 17:12:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0