JAAAAG LEEEVEEERR!!!

(Tank Mushu fran Mulan nar ni laser rubriken ;) Har inte haft mojlighet att andvanda dator de senaste tva dygnen, darfor har det inte blivit nagra uppdateringar. Men nu ar jag pa skolan som ligger i djungeln utanfor Quepos, helt underbart! :D Bilder kommer sa snabbt som mojligt! Costa Rica ar helt fantastiskt! Landade i forrgar halv tio lokal tid efter en flygresa pa 21 timmar. Resan gick val bra men jag gillar fortfarande inte att flyga x) Varst var det mellan London och New York. Jag var sa trott men kunde nastan inte sova nat for jag var sa spand. Tjejen pa andra sidan mittgangen hade, som jag, alla tre saten for sig sjalv (det var massa tomma saten pa planet...) och hon strackte ut sig dar och sov nastan hela vagen. orattvist x)
Stupade i sang sa fort jag kom till hotellet vid flygplatsen och dagen efter (igar) tog jag en taxi till busstationen. MEN bussen till Quepos var helt full och nasta buss gick inte direkt och skulle ta typ 6 timmar. Och eftersom det regnade jattemycket forra veckan ar manga vagar helt forstorda sa det hade sakert tagit annu langre tid. Som tur var traffade jag en taxichauffor som korde mig till Quepos istallet. Han var verkligen en fantastisk manniska (sana finns inte i Sverige!) och pratade en massa om sin stora familj. Langsmed vagen stannade vi pa flera stallen och tog kort, ska lagga upp dem sa fort som mojligt! Det enda dumma var att det kostade 200 dollar... x)
Nu borjar jag igen, berattar mer sen!
Chao! :) 

Kommentarer
Enligt Karin

AAAH va kul att du skrivit!! Låter nice fan! Är sjukt avundsjuk..Vill också åka i väg!

2010-11-09 @ 18:57:06
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Enligt sofia

AAAH vad kul! Jag vill också bort. Idag har det snöat 2 dm här. Jag vill också bort. NU!!!!! Ha det fantastiskt :)

2010-11-09 @ 19:06:36
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Johan

Det var väl bra att du inte mådde dåligt i alla fall x) Kul att du kan skriva (och lägga upp nåra bilder snart förhoppningsvis!)Ha det så bra, hörs väl via skype någon dag // brorsan!

(mamma hälsar)

2010-11-09 @ 20:31:56
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Enligt Jessica

Bra att du kom fram ordentligt! Tur ni hade att det var så glest med folk på planet till NewYork... Det är ingen kort resa precis :)

2010-11-10 @ 16:56:11
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0