The final countdown

Tatataa-taaa, tatata-ta-taaaaah! Vaknade konstigt nog utan att ett spjut av resfeber genomborrade min mage till skillnad från förra veckan då jag insåg att det bara var två veckor kvar. Nej, om jag får göra en psykoanalys på mig själv tror jag att jag blundar lite för verkligheten och detta pga en slags försvarsstrategi som grundas på vetskapen att om jag inser faktum kommer jag förmodligen springa runt som en yr höna och skrika och slita håret av mig. Detta skulle inte funka eftersom min kära bror har lov och jag inte längre är drottningen över huset om dagarna, och egentligen är det nog ganska tur för trots mina tidigare uttalanden om saken tycker jag faktiskt riktigt mycket om mitt hår :P Snart ska jag till Sofia, tänkte att eftersom hon åkte själv till Frankrike i somras och bodde i värdfamilj så kan hon nog lugna mig lite.

Idag är det förresten World Vegan Day! Jag hade tänkt äta veganskt hela dagen och ladda upp förslag och inspirerande bilder här på bloggen, men föga förvånande har jag haft en hel del annat att tänka på det senaste så jag har glömt planera, och sen när jag kommit på det har jag inte orkat. Jag får väl helt enkelt köra min egen lilla vegandag när jag kommer hem istället.
Nej, nu ska jag vara nyttig och äta ett äpple och sen drar jag till Sofia! :D Ha're!


Kommentarer
Enligt Jessica

Jag vet att du har massor att stå i innan du far, men seriöst Annie, du måste fixa en headerbild! Ge Johan din kamera och säg till honom att ta en super snygg liggande bild på dig :) Ute bland höstlöven eller nåt ;) Så kan du ju skicka en bild från Costa Rica sen, så ändrar jag den åt dig. Bara att du har en! :)

2010-11-01 @ 23:40:11
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0