Surfing xD

Har jag verkligen bara skrivit tre inlagg sen jag kom hit? :P Hehe jaja, har kommer det fjarde:

Igar surfade jag for forsta gangen! Det var svart, precis som jag visste att det skulle vara :P Lyckades glida av bradan en sadar fyra-fem ganger nar jag satt pa den i vattnet och inte gjorde nagot alls xD Ganska pinsamt men vad ska man gora? ;) Precis som nar jag utovar vilken sport som helst tankte jag alldeles for mycket, men jag lyckades faktiskt sta upp sista gangen jag provade! Men tyvarr hade jag misskott min stackars lilla kropp och druckit alldeles for lite vatten, nagot som verkligen gjorde sig paminnt nar solen stekte mig fran tva hall tack vare speglingen i vattnet. Det ar fan odets ironi att vara torstig som ett svin samtidigt som man ar omgiven av vatten som inte gar att dricka. Hur som helst, till foljd av detta blev jag yr i huvudet och inte sa kort efter aven sjosjuk (ja, det ar okej att skratta, att bli sjosjuk pa en surfingbrada ar ganska skrattretande x) Hahaha usch vad jag kande mig som den vekaste personen pa jorden xD Vi kan lamna amnet med att saga att det var jakligt ackligt men jag lyckades iaf sta upp tillslut sa det var ju bra :P Efterat satt jag i skuggan och hallde i mig vattnet som jag hade med mig men inte druckit mycket av alls under dagen. Sen kom det en massa moln och for en gangs skull var jag riktigt tacksam for det. Temperaturen var riktigt behaglig sa vi lade oss pa stranden och lag kvar dar resten av eftermiddagen. Regnet kom pa kvallen men da hade jag kommit hem sa det gjorde inget.

Jag har ny larare for veckan! Hon ar jattetrevlig men ger mig massor i laxa :P Just nu ovar vi konjunktiv och som alltid konversation. Idag hade vi en jatteintresant diskussion om religion, aktenskap, abort och ansvar. Hon skrattade gott nar hon fragat om killar som flyttar hemifran i Sverige har lart sig ansvaret att skota ett hushall ensamma, och jag berattade om hur manga tar med sig sina klader hem for att mamma ska tvatta dem. Det tyckte hon var jattekul x)

Nu maste jag sluta for vi ska ha salsakurs nu! Det ar en gratislektion som ingar i priset sa det ar verkligen nice! Far se hur mycket jag kommer ihag fran Yngves Danskurser haha xD

Kram pa er!

Kommentarer
Enligt Karin

Bilder Annie..BILDER!! Jag vill se hur det ser ut där bort ju!!! :D

2010-11-17 @ 20:40:41
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Enligt sofia

usch jag blir så avundsjuk... bada va??? här är det -10 och en massa snö... så fort jag kan ska jag flytta så långt söderut som möjligt :) kram!!!

2010-11-18 @ 15:27:00
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0