Mer surf

Igar hade jag min forsta privat-surflektion. Jag kommer totalt ha tre stycken. Min larare heter Gilbert och ar jattesnygg, men tyvarr vet han om det sa det blir forstort. Det gick mycket battre an i tisdags! Dessutom var det mulet och inte lika varmt, men jag blev fortfarande yr i huvudet for vagorna var jattestora! Varje gang jag skulle tillbaka ut i vattnet kom det en vag som svepte mig ungefar fem steg tillbaka sa det tog jattelang tid bara det. Egentligen tror jag inte surfing ar nagot for mig hehe. Men jag har betalat for det sa jag ska bannemig lara mig ocksa!! Det svara ar att vara snabb upp pa bradan och sen kunna halla balansen. Gilbert sa att jag var jatteduktig for att vara nyborjare men det tror jag han far betalt for att saga xD
Efter lektionen motte jag upp med Sofie och Svenja fran skolan. Vi satt pa stranden ett tag utan att bada for jag var helt slutkord efter min lektion och det var inte riktigt badvader. Sen helt plotsligt borjade det blasa en massa. Sen borjade det regna ocksa och for forsta gangen sen jag kom hit fros jag. Det var verkligen fel x) Och SHIT vad det regnade sen! :O Det var Sonisphere-regn-varning pa det alltsa. Vi flydde darifran och nar jag gick hem fran bussen upptackte jag att mitt svenska paraply inte pallar tropiska regn. Det lackte in. Mycket. Allt var blott nar jag kom hem. ALLT! xD Vi fick centrifugera min ryggsack bara for att botten var alldeles genomvat. Som tur var hade jag haft kameran i en plastpase och skrivblocket var inte sa forstort, sa det blev inga direkt stora skador. Daremot sag mina fingrar ut som om jag hade tagit ett 6 timmar langt bad xD

Idag har jag min andra surfinglektion. Den har gangen ska jag testa att inte ata nat innan :P daremot skiner solen nu sa jag kommer val fa solsting och ma illa anda xD Jag ar sa verkligen sa himla vek ibland haha x)

Ha´re! :D

Kommentarer
Enligt sofia

ååå vad kul att surfa... jag skulle hellre ha en massa tropisk regn än den här snön o kylan... idag öppnade de skidbacken, det säger allt tycker jag... surfa lite för mig med... jag har alltid belat lära mig. Massor med kramar

2010-11-20 @ 10:15:24
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Jessica

Tänkte på dig idag på lektionen... Gå för helvete INTE barfota ute! :o tror det är okej om du går på stranden ;) Du kan få upp en parasit från jorden (SERIÖST ALLTSÅ) som kryper in i kroppen och infekterar och så dör du!!!Det går inte på 3 sekunder och det är inte meningen att skrämmas... Vill bara ha dig tillbaka hel och parasitfri :D Det han pratade om i skolan var jord inte sand eller asfalt så strear clear ;)

Annars kan du få bakterier via stick och svamp via stick och sånt från typ kvistar och sånt alltså, inte myggor :p Så snälla skor på!

2010-11-23 @ 12:31:58
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0