Fierce, fabulous, flawless!

Dagens utflykt gick till turistbyrån där jag köpte ett vykort över fallen och en urgullig gosedjursälg till min värdfamilj :P När jag cyklade dit märkte jag vilken dålig kondition jag har fått xD Kom hem lagom till Project Runway som just nu kör repris på min favoritsäsong, den när Christian Siriano vinner! :D

"OMG my hair looks soo fierce!" xD

Han är så uppfylld av sitt ego och jag kan bara inte låta bli att älska honom x) Haha! Dessutom är så många andra designers jäääätteduktiga i denna säsong och jag tänker nästan varje gång "Åååh vad jag skulle vilja ha det där!" Tänk att kunna sy sina egna kläder... vad coolt det hade varit!:D

På tal om kläder... Med packningen går det SEEEEEGT! Det är som ett osynligt hinder framför som jag måste ta mig över först. Jag ska börja så snart jag är klar med det här. Det har jag sagt i ett dygn nu men denna gången menar jag det faktiskt! Har redan lagt fram allt jag vill/ska ha med mig så jag har iaf kommit en liten bit på vägen hehe. Fast kommer säkert få plocka bort typ hälften av kläderna :P Men nu kan jag inte skjuta på det mer. Ha det fint! 

Kommentarer
Enligt Jessica

haha, jag tittade igår! Tänkte dra iväg ett sms, men fastnade i programmet ;) hehe... Jag vill sy egna klänningar. För de säljer ju typ inga sånna klänningar jag vill ha i vuxenstorlekar ;)

2010-11-04 @ 20:53:11
URL: http://expectansy.se
Enligt sofia

vad har du för väska??? en ryggsäck eller??? kram

2010-11-05 @ 10:12:38
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0