2 dagar kvar

Nu är packlistan klar och i stort sett allt som ska med ligger framme och väntar på att bli nertryckt i väskan (det är en backpacker-ryggsäck, Sofia! :) Borde väl lägga upp en bild på den men jag kan inte ta bilder med datorn så jag orkar inte :P) However, när jag blev klar med provpackningen vägde jag den och den vägde bara 10kg :O kändes som om den vägde fett mkt mer. Trots att jag då packat ner nästan allt som jag vill ha med mig var det konstigt nog fortfarande lite plats kvar, och eftersom den max får väga 23kg har jag ju lite marginal kvar, så det känns ju bra ^^,

Håller just nu på att ladda över allt värdefullt på min dator till en extern hårddisk. Eftersom jag har så mycket bilder och musik tar det aslång tid men det är det värt för min dator suger och det skulle inte förvåna mig om den lägger av när som helst x) Dessutom behöver jag USB-minnet som jag tidigare använt som extern hårddisk till att lägga in bilder på när min kamera blir full :)

Resfebern har trappats upp hela dagen. Känns lite som om jag sitter och stirrar på en sån där tidsinställd bomb som de alltid har i filmer, och jag kan inte göra något för att förhindra att den tickar ner till noll. Dramatiskt, jag vet :P Var hos morfar och fikade förut, det var jättemysigt men sorgligt sen när jag skulle hem igen för då insåg jag väl på nåt sätt att jag verkligen ska åka långt bort och det kommer ta lång tid innan jag får se honom igen, och alla andra också för den delen. Men det känns ju bra att ha sagt hejdå ordentligt iaf.

Nu är det bara imorgon kvar.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0