Söndag

Hejhopp.
Denna helg har jag lyckats träffa en hel del folk som jag inte träffat på länge, nämligen Sussie, Linnéa, Daniel och Karin (som jag visserligen pratade med över skype men det räknas ändå :)) Det var jättekul verkligen, coolt att man kan bli så mycket piggare och gladare av att träffa och prata med roligt folk! Och veckan ska fortsätta i samma tecken! Malin, Janina och Sofia är inbokade än så länge, och jag vet att typ ingen läser min blogg men om nån som gör det vill ses innan jag drar är det bara att höra av sig xD

Planen var ju att jag skulle hunnit klart med alla förberedelser till idag. Har jag det? NEJ! Fasligt vad tiden går fort när man inte gör nåt x) Hur som helst är det ändå inte mycket kvar, och jag har bestämt mig för att behålla linserna jag fick hem i fredags så nu är det slutkrånglat med det iaf. Så ja, det löser sig.

Asså fatta att jag är på väg till Costa Rica om exakt en vecka! Helt sjukt! Nej, jag har nog inte fattat det än och jag vet ärligt talat inte om jag vill det heller, för det innebär resfeber, ångest, hungerstrejk och sömnlöshet xD Snart kommer det visa sig att jag inte alls förberett mig tillräckligt mycket mentalt :P Då gäller det att hålla modet uppe som en god scout och tänka på allt bra som kommer hända. Tänk, snart kommer jag sitta på en karibisk strand, och varför inte dricka lite rom?



Denna är visserligen inte lika ägig som "hobbits to isengard" men den är kul ändå xD

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0