Inbrott

Idag åkte mor, far och jag till torpet (för er som inte vet är detta vår sommarstuga på mammas sida, ett minilitet hus i skogen på landet mitt ute i ingenstans :) ) Mamma och pappa skulle lasta ved som skulle med hem och jag följde med för att det var en jättevacker höstdag och för att jag inte har varit där så mycket i sommar. Men det blev tyvärr inte så trevligt som vi hade trott. När vi kommer fram till grusvägen som leder fram till huset ser vi att vägbommen är vidöppen, och när vi kommer fram är ena fönsterrutan krossad och det är hjulspår på gräsmattan. De hade knipsat upp hänglåset och brutit sig in. Fyfan vad arg jag blev. De hade som tur var inte tagit nåt, utan bara rotat runt. Då blev jag liksom arg på ett annat sätt, jag menar, då var det ju bara onödigt liksom, de hade lika gärna kunnat låta bli! Fast det är klart, de visste väl inte att det inte fanns nåt av värde för dem innan de bröt sig in, och självklart är jag jätteglad för det kunde ju ha varit mycket, mycket värre... men ändå. Jag förstår mig inte på folk som gör sånt här. Så himla onödigt verkligen, skaffa ett liv och en ordentlig hobby istället!! Aaarghh!


Kommentarer
Enligt sofia

idioter

2010-10-17 @ 20:27:04
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Karin

Alltså jag förstår mig inte på människor i bland

2010-10-18 @ 16:19:18
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0