torsdag

Hejhej! :)
Samma väder idag som igår, men idag är humöret mycket bättre. Det var nämligen så att Sussie hörde av sig och berättade att hon kommit in på Gerlesborgs konstskola :) Jag kan typ ingenting om skolor men denna har tydligen fett bra rykte och det ska vara svårt att komma in, men det fixade hon gallant :) Till och från kan jag bli värsta deprimerad för att alla har intressanta liv utom jag, men när det går bra för ens vänner går det ju inte att låta bli att bli riktigt glad :) Hon sa också att hon kommer till Thn imorgon och då ska vi käka god mat och snacka skit, ååh vad jag längtar! x) Linnéa kommer hem på permis då också så kanske lyckas vi få med oss henne också.

Igår lyckades vi ÄNTLIGEN boka ett hotellrum i San José! Det ligger jättenära flygplatsen men var väldigt dyrt, fast förhoppningsvis är det värt det. Mamma lyckades fixa symaskinen (hon vred lite på ratten och så lossnade tråden som hade fastnat, varför slog det aldrig mig att man kunde göra så...?) så idag ska jag väl lyckas bli klar med det som måste lagas innan jag åker. Till lunch tänkte jag laga bönbiffar och sen ska jag försöka orka städa mitt rum också och försöka bortse från att all min energi liksom sugs bort så fort jag går in där... xD Sen ska jag ta tag i bloggen min och lära mig det här med att ladda in bilder, så Jessica - vänta dig ett samtal nån gång ikväll! :P

Hoppas ni får en fin dag och att ni lyckas med allt ni gör!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0