Lite info

Hej på er igen! :D
Nu för tiden har jag bara två saker i huvudet: Costa Rica och Verdis Requiem (som vi ska spela i Finland med BKS och en massa ascoola finnar om ca 1 vecka :D (kolla förresten gärna upp Verdi Requiem på Spotify, speciellt satsen som heter Dies Irae som är den grymmaste, svåraste, fetaste och bästa!! x)) Detta är typ det enda min stackars överansträngda hjärna klarar av för tillfället x)
Min poäng med detta statement var att informera om att under den kommande 1½ veckan kommer det inte hända särskilt mycket på denna blogg. Men sen kommer det hända grejer banne mig! Kan man ju hoppas i alla fall. Kanske inte borde lova för mycket... ^^,
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa. Tills dess, ha're gött! :)

Kommentarer
Enligt Karin

OOh nice, du lyckades med bakgrunden :D

2010-09-26 @ 20:31:07
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0