Fredag

Kära läsare, Idag hände nåt mysko. En kille från Uddevalla ringde upp mig. Han hade fått mitt nummer av Janina och undrade om jag kunde spela ett fiolsolo på en låt som han hade skrivit och skulle skicka till ett band i USA xD Tanken från början var att Janina skulle ha gjort det men nu hade hon fått förhinder och alltså gett mitt nummer till honom istället. Jag hade ingen aning om detta så jag blev ju lite lätt förvirrad när han ringde. Så imorgon ska jag och mamma antagligen åka och träffa honom :P Lite sådär lagom speciellt och random x) Haha. Har ingen aning om hur låten går eller nåt. Så ja, det ska bli spännande :P

Och vet ni vad? Jag kom in på Lunnevad! :D Jag var verkligen beredd på att inte komma in för provspelningen kändes inte så jättebra. Men tydligen var det tillräckligt ändå och det känns jätteskönt för detta var ju egentligen bara "uppvärmning" och jag tror att de resterande två sökningarna kommer att gå bättre eftersom jag då kan vara lite mer förberedd liksom. Så det var en sten som föll från mina axlar :)

Dagens låt får bli "Blue Water" av det brittiska bandet Doves som jag bara älskar mer och mer för varje dag som går. Enjoy! :)



Nu ska jag titta på Flying Daggers. Gonatt!

Kommentarer
Enligt Karin

men va kul med låten :D och ännu roligare med skolan. Fan va snabbt ni fick svar förresten

2011-04-08 @ 22:04:25
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Enligt sofia

vad kul :) grattis :) kraam

2011-04-09 @ 17:26:41
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Jessica

Åh vad roligt! :D Grattis! Kul med han Daniel som ringde oxå ;) Spännande! Hoppas det går bra med inspelandet :)

2011-04-10 @ 15:12:37
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0