onsdag

Så vad ska jag skriva idag...? Kan berätta lite om gårdagen som började med att jag åkte till Uddevalla igen och spelade in låten! Som den obotliga perfektionist jag är så blev jag så klart inte 100% nöjd med min insats, men å andra sidan är genren folkmusik/rock/pop/country eller nåt och inte något annat överpretentiöst och dessutom var Daniel nöjd så jag får väl försöka vara nöjd jag med :P Får nog inte lägga upp den här än iaf så om nån vill höra hur det blev så får ni vänta lite ^^,
Senare på eftermiddagen tog jag den sista hepatit-b sprutan och 18:20 hade jag rep på n3 med min gamla kvartett som jag ska hoppa in i på en konsert nästa vecka. Alla var ganska trötta och det blev väl inte världens mest seriösa rep, så det var extra kul xD
Efter det träffade jag Jessica och fick se hennes pappas nya lägenhet som var jättefin och dessutom Elins (som gick estet-musik) gamla lägenhet. Lustigt sammanträffande! Anyway, det var en mycket trevlig kväll och vi hyrde bland annat The kids are all right. Det var en helt okej film men den lämnade några obesvarade frågor i slutet vilket jag störde mig lite på.

Jag har verkligen haft huvudet fullt med bôs och grejs i över en veckas tid och idag ska mest chilla och organisera mig lite. Sen ska jag väl öva lite på mina kära stycken för Bollnässökningen är nästa vecka. Men det känns rätt lugnt faktiskt, gött!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0