Tarzan

Vad det är segt när alla man ska träffa lämnar återbud. Istället för att träffa Sussie och Linnéa sitter jag här och slöar istället. Kvart i fem ska jag åka iväg och repa, sen har vi mingelkonsert i en halvtimme med start kvart i sex (ni får gärna komma!) och sen ska jag hem och baka bröd. Fram tills dess lär jag nog inte hitta på nåt särskilt kreativt. Har ätit, övat och burit ved så nåt har ju iaf blivit gjort idag. Intressant.

Trevligt umgänge, sol, muffins och gamla Disney-filmer är perfekta ingredienser för en supermysig dag! Det går ju inte att bli annat än sentimental och nostalgisk när man ser filmer från den gyllene eran när tecknad film fortfarande var bra. Gårdagens film blev Tarzan hemma hos Sofia. Jag hade inte sett den på säkert över 6 år och jag kom ihåg att den var bra, men den var ju faktiskt bättre än så! Vilken underbar film. Och vilken underbar musik.






Kommentarer
Enligt Jessica

Åh jag vet! Musiken till Tarzan är underbar :D Har ju bara hört den på svenska då men ändå!

2011-04-19 @ 23:42:18
URL: http://expectansy.se
Enligt Jessica

Åh jag vet! Musiken till Tarzan är underbar :D Har ju bara hört den på svenska då men ändå!

2011-04-19 @ 23:43:32
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0