Hej på er!

Var i Uddevalla idag och träffade Daniel som han heter. Han var jättetrevlig och det jag skulle spela var inte så avancerat så hoppas att det blir bra! Ska dit igen på tisdag och då ska vi spela in. Spännande!

Fantastiskt hur mycket grejer som får plats i ett så litet badrum som vårt! Hela hallen är full plus att både Johan och mamma och pappa har en massa saker i sina rum. Sen är det grejer i vardagsrummet också. Ska bli så skönt när det är klart och man kan lasta in allt igen! Idag har vi målat väggarna och imorgon ska vi måla ett andra lager för den gamla vita färgen lyser igenom den nya (låter konstigt, jag vet :P). Kommer bli så fint när det är klart!

Såg ni Flying Daggers igår förresten? Personligen tycker jag att den är jättebra! Den har allt en bra film ska ha; konspirationer, hämd, kärlek, coola actionscener, oväntat slut och långhåriga killar som fightas med svärd :P Haha. Och för att inte tala om vacker musik och storslagna miljöer. Dessutom är det nåt fräscht med den, kanske för att den är kinesisk och inte amerikansk. Trailern jag hittade fick filmen att verka värsta käz så det får bli lite bilder istället :)




(Den här killen är typ den kinesiska Legolas haha)



Fin film, rekommenderas!

Ha de!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0