Hej igen!

Det blev visst 4 veckors uppehåll istället för tre. Eller blev det längre? Skit samm, orkar inte räkna efter x)

Det var riktigt bra att jag gjorde det för jag upptäckte att jag faktiskt saknade bloggandet. Kom på en hel del att skriva under tiden men nu är det borta såklart, så detta inlägg blir ganska innehållslöst ur en intelligent synvinkel men vem fasen bryr sig? xD

Det mobila bredbandet är inte supersegt för en gångs skull och tack vare detta funkar Spotify, underbart! Har precis gjort en Feel good-lista som jag lyssnar på och just nu lyssnar jag, tro det eller ej, på Born this way med Lady Gaga :P Jag var nog alldeles för snabb med att bestämma mig för att jag inte tyckte om henne för hon har faktiskt en hel del vettigt att säga. Sen är detta visserligen den enda låten jag har hört med henne som jag gillar men jaja.

Jag jobbar kväll idag och börjar klockan fyra. Innan dess ska jag laga quornfärssås och något mer som jag inte har nån aning om vad det ska bli som jag kan ha med mig ikväll och om det blir nån tid över kanske jag ska måla lite. Nu när jag är igång med bloggandet kan jag ju berätta lite mer om hur min sommar i Fjällbacka har sett ut hittills men det kan vi ta nästa gång.

Dagens låt blir nästa låt på feel good-listan ;) Gör ert bästa för att ignorera tjejen med telefonen som sabbar hela grejen. Istället kan man fokusera på Steven Tyler (you know what I'm talking about, Jess ;) )


Kommentarer
Enligt Jessica

Jag ska banne mig hitta en egen Steven! =D Finns en kille i serien The Glee project som har lite lika sex-appeal som honom ;) Samuel heter han! HET!!!!

2011-08-15 @ 07:01:59
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0