Sommaruppdatering

Hej! Tänkte jag skulle berätta lite om hur min sommar har varit men ärligt talat vet jag inte hur jag har fått tiden att gå, och tiden har gåt SJUKT snabbt. Mysko är vad det är, för när jag tänker efter känns det som att jag inte gjort något alls. Okej då, fram till Fallens flängde jag fram och tillbaka till Thn för att kunna vara med på repen, men det konstiga är att efter det har tiden verkligen flugit också, fast jag kan typ inte minnas att jag har gjort något speciellt.. Mysko, ja.

Jag jobbar 75-80% och när jag är ledig chillar jag och lagar mat. Min sommar i ett nötskal. Allvarligt talat, när man har jobbat 7-16 och kommer hem är man helt slutkörd, så man kan räkna med att inte få nåt mer gjort den dagen. Det enda man orkar med är att sätta sig framför TVn, och när man måste resa sig upp för att gå på toa eller vad som helst är man så stel att man går som en 80-åring xD 

Jag föredrar nog kvällspassen lite mer än dagspassen för eftersom man börjar kl 16 har man hela förmiddagen och halva eftermiddagen fri, och eftersom man är pigg då kan man få en massa gjort om man är effektiv. Fat det brukar inte jag vara så det brukar mest bli dator, solning, läsning och allmänt chill x) Brukar faktiskt inte bada därför att 1) vattnet har varit sjukt kallt fram tills bara en vecka sen, 2) eftersom jag är själv har jag ingen som kan hålla utkik efter maneter åt mig, och 3) det är astråkigt att bada ensam.

Det kan tyckas tragiskt att inte göra mer när man befinner sig på ett ställe som det här, men jag orkar faktiskt inte vara social!!! Jag sparar det till Bollnäs.
Nästa uppdatering kommer om ett par dar. Tills dess, cheerio ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0