About my sorrow

Hittade detta lilla klipp tack vare Karins underbara blogg-inlägg ;D Blev så glad för det är en av mina favoritlåtar och ljudet är hur jäkla bra som helst trots att det är liveinspelat! Folk kanske redan spyr på Negative-klipp nu efter att ha läst Karins blogg men jag kan inte låta bli!:P Jag menar, lyssna på stråk-stämman!!:O Människan som skrev den är ett jäkla geni!

Btw, jag är antagligen ganska mobbad och har annorlunda smak än alla andra, för de spelar typ aldrig mina favoritlåtar på sina konserter :P Hade de spelat denna och det hade låtit lika bra och om jag hade varit där hade jag nog gråtit haha xD MEN hade jag fått bestämma hade de haft live-stråkar också!! Banne mig. Jag kan ställa upp om de saknar folk... ^^ Ååh det hade varit underbart :)

(Jonne har nog förresten tagit över min själ också, Karin! x)

Kommentarer
Enligt Karin

Wiiie!! Mer Negative!!! :D Du har aldrig hört denna live va?! Fan att du inte kan introduceras tidigare. Det finns så många konserter som du skulle varit med på...



Va konstigt att det blev två samma videor för dig i mitt inlägg. Det skulle vara 6 olika :S

2011-02-24 @ 17:24:15
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0