Arrrrgh!

Nu är jag arg!

Frågade på Facebook om tips på folkhögskolor och fick en massa kommentarer men helt plötsligt går det inte att se dem, trots att det står att folk har kommenterat! Vilket suger eftersom jag inte skrev ner dem eftersom jag tänkte "De finns ju på Facebook!"

Kanal 5 säger att de ska visa Big Bang Theory men visar Christine istället.

Till det som är vackert släpps inte förrän 2 mars vilket innebär att Jessica och jag inte kan se den imorgon.

Men värst av allt: var kallad till Arbetsförmedlingen idag för att prata med min handläggare, vilken informerade mig om att jag inte kommer få några pengar från försäkringskassan förrän i maj eftersom det var över ett år sen som jag skrev ut mig. Måste ändå gå på en massa möten och skit trots att ingen jävel kommer vilja anställa mig då jag troligtvis redan har sommarjobb i Fjällbacka och alltså bara är tillgänglig i typ 3-4 månader och med tanke på hur förbannat sega alla är kommer det väl bli typ bara en månad om nån får för sig att anställa mig ändå.

Varför kunde jag bara inte ha skrivit in mig under de månader innan jag åkte iväg i höstas? >.< Fast ah det vet jag väl redan, p.g.a stolthet. Så jävla onödigt!
Och varför läste jag inte Naturkunskap B på gymnasiet, eller på Lärcentrum med Jessica förra hösten?
Och varför lyckas jag ALLTID hitta ett sätt att vända all ilska mot mig själv varje jävla gång jag blir arg för något?!


Ber om ursäkt för alla svordomar i detta inlägg. Eller ah, lite iaf..


Kommentarer
Enligt Karin

Be inte om ursäkt, det är bra att få ut det :D

2011-02-16 @ 19:15:47
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Enligt sofia

haha vilken jäkla otur... men de e rätt som Karin säger, bra att du får det ur dig. Och eftersom jag läser psykologi kan jag tala om att det är bra ur en psykologisk synvinkel också :P;)

2011-02-16 @ 20:09:57
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0