Borta superdupermegadunderbra men hemma bäst :)

Haha undrar hur det kommer bli med bloggandet nu i framtiden. Känns som om jag inte kommer ha något att skriva typ. Kanske får jag nån filosofisk tanke nån gång men om nån skulle vara intresserad vet jag inte :P Något jag har upptäckt är iaf att jag kan ha värsta bra tankarna och texterna i huvudet men när jag ska skriva ner det på bloggen låter det bara töntigt och ointressant :P Kanske är det nåt man måste öva på? Att skriva en bloggtext som är intressant för annat folk..? Skit samm. Det är så skönt att vara hemma! Det regnar och blåser och jag måste låna mammas broddar innan jag går utanför dörren, men trots det går jag runt med nån slags vintermys-känsla haha. Helt plötsligt insåg jag hur mycket jag saknat att hålla mina iskalla fingrar runt en skållhet kopp te (vattenkokaren är trasig förresten, hjälp mig!!) och gosa in mig i en filt i soffan. Allting är annorlunda från Costa Rica, verkligen allt. När jag tänker på det nu känns det som en annan värld. Snart kommer jag börja sakna det. Men just nu är det bara skönt att vara hemma :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0