Ink and snow

Det var ett tag sen. Vad har hänt? Hmm. JO Karin har ju tatuerat sig! :D Om det finns några som läser min blogg som inte läser Karins kan jag ju berätta att hon tatuerade in texten "Love is a word, you gave it a name" (UTAN kommatecken xD ) på ryggen, som är en textrad ur Negatives låt Moment of our love. Denna låt är ingen personlig favorit men just den här lilla textraden är nåt av det finaste jag vet så jag är mycket stolt och glad över Karins val ;) Så nu har Jess sin nörd-tatuering och Karin har sin...  Betyder detta att jag står på tur?

Det var väl ingen som missade den lilla snöstormen som höll i sig i två dagar? Trots den iskalla vinden (seriöst fyfan vad kallt det var!!) är jag riktigt glad att det hände. För både igår och idag var sååå vackra! Solen sken och det var runt -5 grader så jag begav mig ut och åkte längdskidor. Både igår och idag! Så nu har jag träningsvärk... Johan joinade mig till pulkabacken också. Underbart underbart. Och natten var iskall och stjärnklar och snön gnistrade så vackert och knarrade under mina kängor när jag gick ut för att mata kaninerna. Så jag fick min vinter trots allt :)
Nu är jag redo för våren!

Kommentarer
Enligt Jessica

Haha, nörd tatuering? Förstår verkligen inte vad du pratar om ;) Hihi, bra att du fick din vinter! Har vart redo för vår sen typ början av december jag, men bra att du joinat mitt lag :p

2011-02-14 @ 16:17:13
URL: http://expectansy.se
Enligt Karin

"(UTAN kommatecken xD )" haha, fast jag tänker på det ibland faktiskt.. Skulle inte förvåna mig om jag någon gång lägger till det.



Åh, så det blev pulka ändå :D

2011-02-16 @ 19:14:03
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0