Joråmensåatt...

Imorrn hålls en jobbmässa på Arbetsförmedlingen i Vänersborg och dit tänkte jag gå för att marknadsföra mig själv, så nu filar jag på CV't (jag vill förresten alltid säga CV'n men det är fel va? :P) och det personliga brevet. Som vanligt går det rätt trögt så jag piggar upp mig själv med att lyssna på Green Day's äldre låtar, det gör mig alltid lite gladare :) Trots att det var längesen jag lyssnade på dem regelbundet så kommer deras musik alltid vara en del av mig tror jag ^^,

Annars då? Inte särskilt mycket händer i mitt liv men det var ju ingen större nyhet. Övade lite fiol men det gick dåligt så jag gav upp. Har målat lite också (tavlan börjar ta form nu Jessica ;)) men det tar nog ett tag till innan den blir klar med tanke på hur petig jag är hehe. Det är typ det enda jag har ork med nuförtiden. Finns ju tusentals saker man borde göra, som att laga god mat och gå ut och promenera till exempel. Men med tanke på hur isigt det är stannar jag nog inne. Och jag har ingen inspiration att laga mat så det kommer inte bli av heller. Och alla vet ju att utan bra mat, motion och frisk luft så blir man rätt deprimerad, sur och seg. Och inspirationslös. Så ja, det är ju en ond cirkel som man är för lat att bryta, typ. På tal om Green Day så finns det en väldigt passande låt som de har gjort angående detta haha. Det fanns ingen kod så man kunde inte lägga upp den här, så de som har lust och ork och inte har nåt bättre för sig kan ju följa den här länken (och lyssna på texten!!) :P

http://www.youtube.com/watch?v=42BBdzzgPNM

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0