Sammanfattning

Nu har en vecka gått sen jag kom hem. Den veckan har verkligen varit supernice :D Förutom catching-up med familjen har jag hunnit med att träffa Sofia (2ggr till och med!) och Linnéa samt pratat långa, trevliga samtal med Therese, Jessica och Sussie på telefon :) Riktigt kul! Det var speciellt kul att prata med Jessica idag eftersom hon hade nåt riktigt najsigt att berätta ;) Nu ska jag inte sprida ut för mycket av hennes liv här (har lärt mig the hard way att inte babbla för mycket över Internet (inte för att jag tror att så många läser detta men ändå) haha) så jag tänker inte avslöja mer än så ;)

Idag skulle jag kollat upp när ansökningsdatumen för folkhögskolorna är (för de som inte hängt med tänker jag söka folkis! Musik, klassisk inriktning :)), men eftersom jag är seg och slösade bort dagen med att först sova till 12:20 och sen slöat framför TV:n och Facebook har detta inte blivit av. Det tar vi imorrn istället. Då ska jag dessutom klippa mig! ;) Och om jag orkar även ringa till arbetsförmedlingen för trots att det svider att erkänna så behöver jag ju dem faktiskt. Tyvärr. Har sagt det förr och säger det igen: JAG GILLAR INTE PENGAR!!!!!

Har även fått ändan ur och kollat upp Oasis på Spotify (ja, jag är efter, jag vet!) och de är ju värsta jättebra! :D


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0