Savages

Igår kom Sandra som jag lärde känna på spanskakursen i fjol och hälsade på :) Vi bakade kladdkaka och tittade på Pocahontas som jag inte sett på flera år! Måste säga att den verkligen är bra! Och så vackert tecknad och underbar musik! :D Varför görs inte såna där filmer längre? Åh just det, vi såg den på engelska och det visade sig att det är Christian Bale som gör rösten till Thomas xD Tyckte det var lite kul.

Men det roligaste var nog kommentarerna under detta lilla videoklipp, som var antingen nåt i stil med "HOLY SHIT, that's Christian Bale??!!! I've been watching the movie like a thousand times and I never knew!!" eller "OMG his voice is sooooo hot!" x)

Hur som helst, har ju bestämt mig för att söka folkhögskola och kollade in Ingesunds hemsida men hittade inte den klassiska musiklinjen nånstans! Har de tagit bort den blir jag såå arg eftersom det var här jag helst ville gå. Kunde inte bara universum samarbeta lite nu när jag äntligen vet vad jag vill göra? Men vad hade jag förväntat mig egentligen? Inget är ju någonsin så enkelt som man tror. Anyway, har mailat en människa om det så jag ska väl få det förklarat för mig förhoppningsvis.
Nu ska jag baka morotskaka!

Kommentarer
Enligt Jessica

Åh, jag tittade på Pocahontas på svenska när jag var sjuk! :) SÅ mysig! Men de försöker ju göra sånna filmer :p Iallafall teckan dem som de gjorde förr, Prinsessan och Grodan är på det vanliga sättet :) När det inte är Pixar som är med (som typ ALLTID är med och gör, fast de säger hela tiden att NU är det den sista filmen vi gör ihop med Disney....) För Pixar är ju datoranimerings företag ;)

2011-02-15 @ 15:07:34
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0