En nästan produktiv fredag

Men usch vad mobbad jag känner mig nu! xD Jag har bara lagt upp något jag tecknat eller målat på Internet en gång förut och det var aslängesen. Ärligt talat tar det emot ganska mycket för antingen är jag inte nöjd och varför isf visa det för omvärlden?, eller så är jag jättenöjd och så känns det som att jag skryter om jag lägger upp det. Men nu skiter jag i det!!! Typ alla andra gör det ju och jag blev faktiskt supernöjd med den här blyertsteckningen! Dessutom sa Karin att hon ville se den så här kommer den! :)



För de som inte vet är det Jonne, sångaren i Negative, som bilden föreställer ;) Egentligen är den något större men jag blev tvungen att beskära den lite. Originalbilden är snodd av en tjej på forumet (tack förresten! ;) ) 
Precis som förra gången jag tecknade av Jonne så kände jag mig jättetöntig, som en mobbad liten 14-åring hahaha. Speciellt när pappa kom in för att hämta något från mitt rum x) Det tog fan hela eftermiddagen att bli klar, men det gjorde faktiskt inte så mycket för ärligt talat har jag ingenting emot att stirra på hans ansikte några timmar i sträck ;)

Annars har jag inte gjort särskilt mycket idag. Har dock hunnit med att skicka in min ansökan till Ingesunds Folkhögskola. Lyckades knåpa ihop en liten text som jag hoppas ska visa mitt engagemang så jag blir prioriterad bland alla människor som söker :P Hoppas går ju i alla fall. Ska ansöka till fler också så fort jag får ändan ur x)

Tack och hej!

Kommentarer
Enligt Karin

JONNE!!!! <3 :D :D

2011-02-28 @ 14:39:31
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0