Hejhej

När man varken har haft tid eller tillgång till Internet på ett tag märker man verkligen hur beroende man är. Man vill ju ogärna erkänna det men kollar jag inte mina mail på för länge får jag för mig att nån viktig människa har mailat och så blir jag värsta nervös x) Hallelujah för mobila bredband! I måndags förra veckan hade jag min första intro-dag på jobbet. En del är annorlunda men det mesta är samma/mycket likt hur det var förra året, och det är verkligen skönt att redan känna vårdtagarna! Dessutom kände jag mig så välkommen tillbaka, så det är verkligen nice. Igår hade jag min första "riktiga" dag och jag känner mig ganska ringrostig, men det blir väl bättre snart antar jag. Torsdag - söndag var mamma, Johan och jag på Bornholm. Pappa skulle också följt med men han blev sjuk och fick stanna hemma. Det var ju såklart tråkigt, men vi lyckades ha kul ändå. Kan slänga upp nån bild när jag har fört över dem från kameran. Annars är väl Fjällis lika nice som vanligt. Om vädret bättrar på sig kanske jag till och med testar att bada... Ha'de!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0