Slutshoppat från och med ...nu

Har ju inte skrivit nåt på ett tag. Det beror helt enkelt på att jag inte har haft lust. Ni får själva avgöra om det är en bra anledning eller inte.

För att citera Sofia: Ullared är farligt! Handlade återigen för mycket mer än vad jag hade planerat. Och återigen sitter jag här och försöker intala mig själv att det bara var smarta grejer jag köpte... Efter att jag hade betalat införde jag ett personligt köpförbud, vilket jag bröt så sent som idag då jag köpte mig ett par solglasögon. Så nu har jag återinfört detta förbud, för nu lär jag faktiskt klara mig ett bra tag framöver. Men eftersom det är tråkigt att fokusera på pengar man gjort sig av med så ska jag istället tänka på resan i sig vilket var en mycket trevlig sådan. Så tack till Karin och Sofia för det :)

På söndag åker jag till Fjällbacka.


Bild från Google.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0