Fortfarande seg

Nu sitter jag här igen och deppar över att jag gör samma saker hela tiden. Jag sover alldeles för länge, går upp och bestämmer mig för att jag har några småsaker att göra och så slutar det med att jag inte gör dem ändå. Så hur är det möjligt att fördriva tiden utan att göra något? Mycket bra fråga, jag vet verkligen inte. Men på nåt sätt går det. Har dessutom utvecklat ett spindelharpan-beroende. Spindelharpan är mycket bra när man har lite tid att slå ihjäl, men har man mycket tid att slå ihjäl så kan det bli farligt. Faktiskt!! En gång slösade jag bort typ två timmar med att bara sitta och lägga spindelharpan och spela hjärter och lägga vanliga harpan. Fyf*n vad tragiskt. Undrar varför jag skriver detta på bloggen, jag skäms ju över hur deprimerande min livsstil har blivit x) Kanske för att mitt undermedvetna inser att jag måste göra det för att mitt "övermedvetna" också ska fatta. Kanske? Och kanske för att jag vill att ni ska ge mig en virtuell bitch-slap så jag vaknar och kommer igång. Hur som helst, har många roliga grejer planerat för helgen så jag kan ju lika gärna bestämma mig för att göra något vettigt för att förtjäna dem, t.ex promenera minst 30 min varje dag och öva minst 1 timme varje dag. Och skicka in de sista ansökningarna. Och maila arbetsförmedlingen. Sådär, nu är det bestämt. Och det ligger på Internet så det går aldrig att radera. There's no turning back now ta-ta-ta-taaaah!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0