No one likes a whine-ass

...så därför ska jag inte whinea nåt idag.
Har några punkter på att-göra-listan, bland annat ringa upp ett par arbetsplatser och handtvätta (badrummet är äntligen igång att renoveras så ingen vatten-pryl förutom handfatet fungerar därinne för tillfället) så vi får se när jag orkar göra dem. Har ju börjar sjunga i kör också så det är träning ikväll kl 18. Det är en massa musikesteter, gamla och nya, och jag :P Men de sa att jag var välkommen ändå x) Insåg verkligen förra veckan hur mycket jag saknat att sjunga i kör!

Igår övade jag ett av mina provspelningsstycken med piano för första gången. Först gick det asdåligt. Sen blev det bättre men jag var ändå inte helt nöjd när jag gick därifrån. Men nu vet jag vad jag måste fila lite extra på vilket ju är bra. Men jag är ändå nervös för provspelningen i Linköping nästa vecka. Men det får gå som det går och det kan ju inte gå på nåt annat sätt än som det går. Eller nåt.

Tack snälla söta Jessica och Karin för kommentarerna!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0