Onsdag

Har egentligen inget intressant att skriva men bara för att Sofia uppmärksammade att jag typ är den enda som bloggar nu för tiden så får jag väl hålla igång i alla fall ;) xD

Har precis varit och träffat min jobbcoach för andra gången. Hon heter Ulrika och precis som efter förra gången känner jag mig riktigt peppad nu. Hon gav mig lite tips på vad jag kan ändra på i min CV men överlag tyckte hon att både den och det personliga brevet var riktigt bra, så det var jätteskönt att höra. Sen tipsade hon också lite om ställen som jag aldrig tänkt på att söka jobb hos, också bra!

Upptäckte för övrigt att det bara är två veckor kvar till sökningarna i Lunnevad. Hjälp? Vet fortfarande inget om vilken dag jag ska dit så jag tänkte ringa idag och fråga.

Dagens Vem-fasen-bryr-sig:
Det är mulet och blåser fastän meteorologerna sa att det skulle vara sol och fint. Känner mig lurad.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0