Seg

Måste börja med att tacka för era kommentarer på Super Mario-inlägget!:D Blev så glad haha!

Är inte särskilt pepp på den här lördagkvällen om jag ska vara ärlig. Hade besök av Sussie, Linnéa och Therese igår och eftersom vi inte setts alla fyra på hur länge som helst blev det ganska sent och när vi skulle lägga oss bestämde jag mig för att sova i soffan för jag orkade inte pumpa upp luftmadrassen :P Kunde dock inte sträcka ut mig ordentligt plus att det var ganska obekvämt så jag sov inte särskilt bra och idag är jag jättetrött och har ont i hela kroppen xD Får skylla mig själv.
Vi hade nyss besök av min morbror, kusin och morfar. Vi åt semlor och det var riktigt mysigt :) Nu har de åkt hem och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för jag orkar inte göra något x) Hoppas verkligen jag lyckats hitta nåt kreativt att göra för jag vill inte sitta och kolla på melodifestivalen! xD

Nåt otroligt mysko hände förut när jag var ute och promenerade! Jessica ringde och helt plötsligt dör mobilen bara sådär:O När jag slog på den igen var den nästan helt urladdad vilket inte är det minsta logiskt eftersom jag laddade den igår. Inte heller hade den gett ifrån sig nån förvarning innan den dog som mobiler brukar göra. Och när jag kom hem och satte i laddaren var den helt plötsligt uppe i 97% och den behövde bara jättelite tid för att bli klar. Men den är ju över tre år så egentligen är det väl inte så konstigt om den flippar lite. Har ju som sagt funderingar att köpa en ny fast jag vill inte spendera mer pengar på ett bra tag nu! x) Vi får se hur länge min gamla mobil orkar hänga med helt enkelt :P

Kommentarer
Enligt Karin

Jag har pratat med Erik om mobil, och han tyckte du skulle gå in på prisjakt så du själv kan välja vad du vill ha för funktioner och liknande och kryssa i det så vet du vilka mobiler du har att välja mellan. Sen kan du ju även läsa folks rekommendationer och kommentarer där.

2011-03-05 @ 19:15:01
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Enligt sofia

bara så att du vet så laddas nästan alla elektroniska skaer typ mobiler ur mycket fortare när det är kallt och går man in igen så får de tillbaka batteritiden, jätteskumt men sant...

2011-03-06 @ 14:29:12
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0