The master of postponing

...har gjort det igen!
Upptäckte nyss att det är sista ansökningsdag för folkhögskolan i Bollnäs på måndag. Beslutsångest igen. Pratade med Malin som går där nu och hon tycker att det är jättebra där, och dessutom var hon säker på att jag skulle komma in, vilket ju är positivt såklart. Men det är ju så långt bort (inget jämfört med Sollefteå då, men ändå ;)) och det är dyrt att åka dit. Måste ju även åka dit för provspelningarna... Fast det kommer säkert sluta med att jag söker ändå. Bättre att söka för mycket än för lite, och man kan ju som sagt tacka nej om det skulle vara så. Dessutom har jag ju varit där och hälsat på Malin och det verkar vara en nice skola. Så varför inte liksom? 

Hur gick intervjun då? Helt ok faktiskt! Dock hade inte hon jag träffade förstått att jag främst var intresserad av timvikariat och inte sommarjobb, så då kände jag hur jag sjönk på prioriteringslistan haha. Anyway, Fjällbacka hörde av sig idag och erbjöd mig samma jobb som jag hade förra sommaren :) Det känns superbra för det är ett jobb jag känner till och vet att jag trivs med, och dessutom på en jättevacker plats ^^, 

Hade en supernajs onsdagkväll med Daniel och Jessica! Vi såg Till det som är vackert, och Jessica och jag syntes faktiskt i bild på ett ställe! :D Såg ju dock hemsk ut såklart: halvsovande och med platt hår.. Jag som ansträngde mig för att INTE se ut så x) Men ändå! Och trots att filmen var rätt mysko och inte slutade på samma sätt som jag ville så var den faktiskt helt ok, och jag är dessutom jätteglad över att min filmdebut var i en film med så mycket vacker klassisk musik som i den här hihi! x)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0