Tisdag

Måste börja med att säga stort tack till Jessica för support under mitt beslutsångest-moment igår :) Kändes riktigt bra när jag fått ivägskickat ansökan så förhoppningsvis var det rätt sak att göra. Idag ska jag skicka in alla papper och måla och såklart öva. Sen får vi se om Jehovas vittnen tittar förbi idag igen... De sa att de kanske skulle komma tillbaka :P Anyway, man ser knappt golvet på mitt rum så jag måste nog städa lite också... och eftersom att solen skiner för en gång skull får man pressa in en promenad nånstans. Så kommer nog min dag se ut.

Just det! Jag tittade aldrig på finalen i lördags, Sofia :P Var i Göteborg med Malin och Olle och kom inte hem förrän det var slut. Men vi youtubade några av bidragen morgonen därpå och ja, vad ska man säga? :P Jag har nog officiellt slutat orka bry mig faktiskt. Vad tycker ni då? Vann rätt låt?

Dagens vem-fasen-bryr-sig?:
Har efter många år kommit fram till att det är bättre att ha marmeladen under osten när man äter rostat bröd. Det känns lite fel men man slipper att marmeladen glider av vilket ju är ett plus. Var det förresten inte detta vi kom fram till under vårt matsals-experiment i trean? Isf, varför tog det så lång tid för mig att fatta? xD

Kommentarer
Enligt Jessica

haha ja klart det är bättre att ha den under osten ;) Känns som att jag är den enda i världen som INTE har smör och marmelad, jag kör bara marmelad :) och om jag då skulle ha den ovanför osten är ju macka snustorr ;) hehe!

2011-03-15 @ 14:03:18
URL: http://expectansy.se
Enligt sofia

ja det var experimentet i trean :P såklart man ska ha först marmelad och sen ost :D

på tal om Melodifestivalen, rätt låt van ninte och det var allmänt ganska dåligt och hade det inte vart en social grej när halva IKK träffades och såg tillsammans kunde det nog kvittat för min del :)

2011-03-15 @ 16:34:18
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0