Ron in my <3

Nu kan min inre fjortonåring dö lycklig xD Malin och jag fick blodad tand i tisdags så vi åkte tillbaka till stan på kvällen och parkerade utanför Swania, sen gick vi lite fram och tillbaka och hängde på bänkarna utanför Mamma Mia och tillslut så kom Rupert Grint i sin bil och jag fick se en glimt av hans ansikte på avstånd innan han försvann in på hotellet x) Innan kände jag mig jättetöntig och kände att jag aldrig skulle våga gå fram, men när jag väl såg honom insåg man att han trots allt bara är en vanlig männsika som är grym på sitt jobb och om jag någonsin skulle få chansen hade jag lätt gått fram för han verkar vara en så schysst och cool person! :D Fast det går ju inte att förneka att det hade varit najsigare om man råkade stöta ihop med honom på stan à la Notting Hill istället för att trängas med alla tonåringar och deras systemkomeror xD Man är ju faktiskt snart 21 liksom. Fast å andra sidan borde man få ta paus från sitt vuxenliv och vara lite tonårshysterisk ibland för när allt kommer omkring är det ju faktiskt ganska kul, tycker ni inte? ;)


Bild från Google

Kommentarer
Enligt sofia

ibland undrar man varför man flyttade så jäkla långt bort :P

2011-05-06 @ 19:39:54
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Jessica

hihi, lätt gått fram? mhmm ;) hehe... men ikväll gäller det ALL OR NOTHING! =D

2011-05-07 @ 12:57:22
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0