Helg

Idag är det omval till landstinget! Det handlar om viktiga frågor som sjukvård och kollektivtrafik och framförallt att konkurrera ut främlingsfientliga partier, så ut och rösta, allihopa! :D

Min helg har varit riktigt go, något jag kände att jag behövde för trots att jag varken jobbar eller pluggar har min kalender på något mystiskt sätt varit fullknökad den här veckan. I fredags tittade jag på Eclipse för första gången i mitt liv. Jag är ju som de flesta känner till inget Twilight-fan, kanske för att hela den här hysterin autumatiskt gör mig lite anti. Det var visserligen längesen nu som jag läste böckerna och jag vill minnas att det var Eclipse som jag tyckte minst om, men jag får faktiskt erkänna att filmen var bra! Till och med spännande på sina ställen, trots att man redan visste vad som skulle hända. Och Pattinson och Lautner i all ära, men jag måste nog säga att Rathbone is the man! xD


Team Jasper, någon?

Lördagen var en sån där underbar slappardag och jag tog inte av mig pyamasbyxorna förrän kl 20 xD Johan och jag plöjde igenom fjärde, femte och sjätte Harry Potter-filmerna (sjuan del 1 ska vi se ikväll x) och sen drog jag till Linnéa och tittade på Eurovision. Jag vet, jag gillar inte Eurovision alls, men när man har någon att kommentera med så kan det faktiskt vara kul :P Sms-kommenterade dessutom med Jessica vilket var roligt det med. Anyway, orkade inte med omröstningen för när jag hörde att det började gå bra för Sverige började jag känna mig engagerad och patriotisk och ville att Sverige skulle vinna vilket jag kände inte kunde vara så hälsosamt för mig, så jag gick och la mig haha. Men man får ju verkligen gratulera Eric Saade för tredjeplatsen! En fråga har jag dock... Vad är grejen med pokebollen??!



Kommentarer
Enligt Jessica

Kanske är tecken på nåt språk för populär ;) HAHA!

2011-05-15 @ 12:43:37
URL: http://expectansy.se
Enligt sofia

team jasper... definitivt!!!!! :P

2011-05-15 @ 15:43:11
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0