Fredag

Imorgon är det BKS, denna gång i Arboga och Hallstahammar. Senast jag var med var i oktober så det ska bli jättekul att orkesternörda sig igen. Dessvärre har jag ingen ork för att packa och organisera mig så därför sitter jag här istället. Upptäckte att mitt gamla älsklingsband Flogging Molly har en massa musik på Spotify så nu sitter jag och lyssnar igenom mina gamla favoritlåtar. Många av dem är lite hysteriska men jag gillar dem fortfarande ^^, Det var längesen jag la upp dagens låt så jag får göra det nu. Denna låt är inte alls hysterisk och är, iaf enligt mig, jättevacker. Hittade ingen musikvideo men den här hade lite fina bilder så den fick det bli.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0