På spaning

Okej, jag erkänner. Jag är så avundsjuk på alla som har sett/träffat Rupert Grint att jag både förvånar och näst intill föraktar mig själv xD Men det är ju trots allt Ron vi snackar om så jag tycker att jag är förlåten ;) Jag har inte så stora krav; det räcker med att jag får se hans röda hår lite på avstånd så är jag nöjd sen! Jag menar, är det för mycket begärt? x) Malin och jag var ute på spaning idag men utan resultat. Däremot såg vi en massa folk med kameror, videokameror och mikrofoner utspritt lite varstans så jag vet inte riktigt vad det handlade om. Vi har väl fastnat tusen gånger på deras kameror med tanke på hur många gånger vi gick upp och nerför gågatan haha.

Sökningen i Ingesund var igår och det gick väl helt okej. Eftersom jag är perfektionist och verkligen vill in på den skolan så blev jag såklart inte 100% nöjd, men man kan ju hoppas att det räcker till ändå. Resultatet får jag veta om två veckor så jag får våndas fram tills dess. Annars så känns det riktigt skönt att sökningarna är över, speciellt eftersom detta innebär att jag kan göra andra saker utan att få dåligt samvete för att jag inte övar xD Sen är nästa BKS-helg på g vilket kommer bli supernice för vi ska spela Förklädd Gud som är ett hur vackert verk som helst! Och vet ni, jag blev så himla glad för när jag skulle leta upp första satsen för att lägga upp här så blev första träffen en inspelning från när symfonin och estet-kören gjorde samma verk för två år sen! :D:D Det är första gången som jag ser/hör en inspelning av detta så det var riktigt kul att se! Jag sitter längst fram till vänster om Cecilia som dirigerar och syns jättetydligt från 2,42 och framåt ;)


Kommentarer
Enligt sofia

aaa, vad fint :) det är så kul att se alla verkligen rör sig i så fint i takt :P

2011-05-03 @ 21:25:53
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt Jessica

:) Gud vad fint! :) Nu måste du ju uppdatera igenoch säga att du sett honom ;) hihi, jag såg dig redan från 1:16 jag :)

2011-05-04 @ 00:30:24
URL: http://expectansy.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0