Vår

Det var ett tag sen jag skrev nåt och jag har ingen bra ursäkt, har helt enkelt inte orkat :P Inte för att jag vet vad jag ska skriva nu dock, har egentligen inget speciellt spännande att dela med mig av idag. Kan ju skriva att jag bestämde mig för att rädda det lilla av solbrännan jag har kvar så både igår och idag har jag solat och märker till min glädje att det faktiskt ger resultat med en gång! Det har aldrig hänt mig förut eftersom det brukar ta typ över två veckor innan kroppen fattar att man blir brun av att sola... och sen blir man inte så brun i alla fall. Men nu när jag har något som man skulle kunna kalla för basbränna så är det bara att köra på. Sweet!
Har även kommit fram till att försommaren nog är lite vassare än de andra årstiderna, det är ju bara för underbart när man kan gå i linne och känna solen värma och se alla vackra blommor, höra fåglarna sjunga etc. Bara för det slänger jag upp en äkta vårbild som jag tog för ett par år sen :)


Kommentarer
Enligt sofia

oooo kort skärpedjup :P

2011-05-10 @ 15:01:58
URL: http://stellaire.blogg.se/
Enligt sofia

rikigt fin bild... vi bara sitter inne hela dagarna vilket är deprimerande med tanke på vilket fint väder det är ute...

2011-05-10 @ 15:02:45
URL: http://stellaire.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0